Thursday, August 21, 2008

PC DOB : 25072004.

Name : Intel pentium 4
Package : Soket 478 mPGA
Specification : Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
MotherBoard : Micro-Star INC
Brand : American Megatrends Inc.
Ram : 3.00 GB
Dekstop : LCD Samsung 19"
Speaker : Sonic Gear evo 7

alahai..agak tensen aku malam nie..tak macam malam2 lain..aku serabut gile..ngan pc aku yang wat hal..daa lama agaknya ngan aku..die buhsan..hahaha..skunk asyik duk masuk virus jew..aku sayang pc nie..sebab banyak tolong masa diploma dulu..hahaha..skunk nak abeshkan degree jew..
saba la wahai pc ku..aku bukan buli pun..sekali lempang dan ketuk2 je..nak suruh otak tuh tak tepu.."aku kan abang"hahahha..Lama kan pc aku..dah 5 tahun nie..hahhaha..lama gile tuh..banyak berjasa..

Agaknya nak kene upgrade pc nie..serabut aku ni dah tahap orang kalo nazak tuh...dah boley baca yasin..hahha..serabut2..tak tahu nak wat ape ni..tolong la aku...ahai..malas nak pk dah..nak tido2..hahhaha...

4 comments:

  1. apekah masalahnye dgn pc ittew?

    ReplyDelete
  2. waaaaaa!!awak ni...menyedihkan lagik kitew..pc kitwe tuh majok la..
    die tak moo on..
    nak jew campak darik tingkat 2 nie..

    ReplyDelete
  3. alololo...ciannye

    lain kali campak jerrrr
    beli mac book pro.
    wahahahahahah

    ReplyDelete
  4. wah2...awak kasik la kitew duit..hahaha..senan citew kan..

    ReplyDelete