Thursday, August 14, 2008

Cross Culture Intergration Program

July 07,2008 aku kene mackup untuk pengantin CCIP'08..wah2..agaks hebat jugak..kene jadik mak andam..hahhaha..macam kelakar..tapi besh..ni 1st time aku ponteng kelas chemat semata2 nak g mackup..
pastuh sempat lagik amek pixx dak2 CCIP..memang besh abesh la..Tak penah rasa macam nie...then lepak ramai2..dak2 melayu..pastuh g makan laksa ngan ajepp + arm + tiqa..hahahha..makan dulu..
Yang besh plak..masa bercukur nye majles..kak g bak baby..comel gile..dah la die tidow bilik aku..dah macam bau baby..huh..besh sangat..nanti sem depan aku rasa aku dah tak join event2 macam nie..sebab aku nak lebihkan sport lebih dari society..hahaha...jangan jeles ajeep..nanti kitew lawan tennis..awak tukang kutip bola..
tapi cayalah..CCIP'08 besh..Thanks sume..hihihi..

No comments:

Post a Comment